Kan ik mn ipod updaten dat ie van 2e generatie naar 3e gaat?

Laats wou ik een spel downloaden wat niet lukte omdat ik blijkbaar een van de 2e generatie heb
Nu vraag ik me af of ik hem kan updaten
Want ik had er 3d voor nodig alleen zit dit niet op een 2e generatie ipod

Kan ik het spel trouwens wel spelen als ik hem jailbreak? Of ook niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan alleen je software updaten, als dit spel nieuwere hardware vereist kan je daar helemaal niks aan doen, jailbreaken heeft dan ook geen nut. Probeer eerst je iPod eens te updaten (iTunes > iPod > zoeken naar updates), en als dat niet helpt ben je klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat zoeken naar nieuwe updates?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het scherm iPod en dan over/info, dan ergens in het midden.
Nee kan niet, met jailbraik weet im het niet. Daar ben ik eigenlijk op tegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit spel vereist een OpenGL versie die je iPod nu niet heeft. Dit bestaat uit een stuk software en bijhorende hardware. De software zou je kunnen toevoegen al dan niet via een jailbreak, maar de hardware zit niet in je grafische chip en dat is echt wel nodig. Het is mogelijk om de ontvrekende hardware zeg maar in software na te doen, alleen heeft zo'n software emulatie niet veel nut: het is vaak veeeeel te langzaam om het spel vloeiend te kunnen spelen. Snelheid is nl de reden om sommige berekeningen in hardware te doen, vooral voor video, beeldbewerking en 3D rendering zoals in jouw spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil in de generaties van de iPod touch zit hem in de hardware en daarom kun je 'm helaas niet updaten.
Ook met een Jailbreak zal het niet werken omdat het dus in de hardware zit.
Als je de nieuwste spellen erop wilt spelen zul je toch een nieuwe iPod touch 4G moeten kopen.